Aquest web no utilitza cookies per recollir informació dels usuaris. Únicament utilitzem cookies pròpies, de sessió, amb finalitat tècnica (aquelles que permeten a l'usuari la navegació a través del lloc web i la utilització de les seves diferents opcions i serveis).
acceptar
l
La FATEC participa al programa de Ràdio Canet "L'hora de la Gent Gran"
La FATEC participa al programa de Ràdio Canet L'hora de la Gent Gran  /  FATEC
Avui, 7 de gener, la Federació d'Associacions de Persones Grans de Catalunya (FATEC) ha estat present al programa de Ràdio Canet de Mar "L'hora de la Gent Gran" que dona veu al col·lectiu +65anys, un espai quinzenal d'una hora de durada que aborda, en format de tertúlia, temes d'interès per a aquest col·lectiu.

En aquesta ocasió, el programa ha comptat amb la participació del president de la FATEC, el senyor Josep Carné, acompanyat del representant territorial del Maresme, Joaquim Julve, i del president de la Fundació Obra Social de Maria, Joan March. L'espai està conduit per Pere Serra i ha comptat amb la col·laboració del president del Casal del municipi Sr. Manuel Gutiérrez.

Durant l'emissió, Josep Carné ha explicat què és la FATEC, quina és la seva tasca i quines són les principals preocupacions i necessitats de les persones grans a Catalunya. Per la seva banda, Joan March ha presentat el projecte de prevenció de la solitud que la Fundació Obra Social de Maria conjuntament amb FATEC està desenvolupant a la comarca del Maresme, mentre que Joaquim Julve ha fet un repàs de les inquietuds específiques del territori i de les accions que s'estan duent a terme per donar-hi resposta.

El programa ha estat una bona oportunitat per donar a conèixer la feina que realitzen les entitats participants i per fomentar la implicació de les persones oients en les activitats i iniciatives que s'estan impulsant des del municipi i la comarca.

Es pot escoltar el programa en el següent enllaç