Aquest web no utilitza cookies per recollir informació dels usuaris. Únicament utilitzem cookies pròpies, de sessió, amb finalitat tècnica (aquelles que permeten a l'usuari la navegació a través del lloc web i la utilització de les seves diferents opcions i serveis).
acceptar
v
Visita de FATEC a l'ajuntament de Reus
Visita de FATEC a l'ajuntament de Reus  /  FATEC
FOTOS
Visita de FATEC a l'ajuntament de Reus  /  FATEC
El passat 13 de gener de 2026, el president de la Federació d'Associacions de Persones Grans de Catalunya (FATEC), Sr. Josep Carné, va mantenir una reunió de treball a l'Ajuntament de Reus amb la regidora de Ciutadania i Gent Gran, Sra. Mar Escoda, i la regidora de Serveis a les Persones i Drets Socials, Sra. Anabel Martínez, per establir vies de col·laboració en benefici de la gent gran

A la trobada també hi van participar el vicepresident de FATEC, Sr. Ramon Tubella, la vicepresidenta de FATEC, Sra. Chón González Mestre, així com membres de l'equip tècnic de les regidories municipals: la Sra. Anna González, coordinadora de Relacions Ciutadanes i Gent Gran, i la Sra. Núria Ortiz, delegada de Serveis.

L'objectiu de la reunió va ser donar a conèixer la tasca i els projectes de FATEC, així com establir sinergies de col·laboració amb l'Ajuntament de Reus, amb la voluntat que la ciutadania del municipi, especialment les persones grans, es pugui beneficiar de les iniciatives que actualment impulsa la Federació.

Durant la trobada, les regidores van presentar les accions i programes que s'estan desenvolupant a la ciutat de Reus en l'àmbit de la gent gran i els drets socials, i van expressar la voluntat del consistori de donar continuïtat a aquestes reunions per tal de consolidar vincles de col·laboració entre ambdues institucions.

Totes les parts van valorar molt positivament la reunió, que representa un pas endavant en la projecció territorial de FATEC i en el treball conjunt per millorar la qualitat de vida de les persones grans arreu de Catalunya.