Aquest web no utilitza cookies per recollir informació dels usuaris. Únicament utilitzem cookies pròpies, de sessió, amb finalitat tècnica (aquelles que permeten a l'usuari la navegació a través del lloc web i la utilització de les seves diferents opcions i serveis).
acceptar
f
FATEC participa en el 3r Congrés de Salut i Món Local
FATEC participa en el 3r Congrés de Salut i Món Local  /  FATEC
FOTOS
FATEC participa en el 3r Congrés de Salut i Món Local  /  FATEC
FATEC participa en el 3r Congrés de Salut i Món Local  /  FATEC
Els dies 28 i 29 de setembre s'ha celebrat al Museu de la Ciència CosmoCaixa de Barcelona el 3r Congrés de Salut i Món Local, que ha reunit prop de 400 representants polítics i professionals dels àmbits de la salut i l'atenció social per compartir coneixement i reflexionar sobre els reptes actuals i futurs de la salut i el benestar de la ciutadania.

FATEC hi ha estat present amb la participació del seu president, Josep Carné, a la taula de debat «Desplegant les àrees integrades de salut: reptes i oportunitats», on ha aportat la veu de les persones i, especialment, de les persones grans.

Durant el debat s'ha posat de manifest la necessitat que el desplegament de les àrees integrades de salut tingui en compte les necessitats, preferències i drets de les persones, especialment de les que necessiten més suport, i que la seva veu sigui present en el disseny i l'organització dels serveis.

Per a FATEC, avançar cap a una atenció més integrada, coordinada i centrada en la persona implica també reforçar el paper del món local i garantir que les persones grans puguin participar i decidir sobre allò que afecta la seva salut, el seu benestar i la seva qualitat de vida.
Amb la seva participació en aquest congrés, FATEC reafirma el seu compromís de donar veu a les persones grans i contribuir a construir unes polítiques de salut i benestar més properes, integrades i centrades en les persones.