Aquest web no utilitza cookies per recollir informació dels usuaris. Únicament utilitzem cookies pròpies, de sessió, amb finalitat tècnica (aquelles que permeten a l'usuari la navegació a través del lloc web i la utilització de les seves diferents opcions i serveis).
acceptar
r
Reu­nió de FATEC i el Col·legi Ofi­cial Infer­me­res i Infer­mers de Bar­ce­lona (COIB)
Reunió de FATEC i el Col·legi Oficial Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB)  /  FATEC
Reu­nió de tre­ball amb el pre­si­dent del Col·legi Ofi­cial Infer­me­res i Infer­mers de Bar­ce­lona (COIB), Sr. Borja Man­za­na­res que ha estat acom­pa­nyat per la secre­ta­ria Con­cep­ción Lázaro, per bus­car siner­gies de tre­ball que per­me­tin esta­blir una base per pro­moure i par­ti­ci­par en acti­vi­tats for­ma­ti­ves d'interès comú, així com en acti­vi­tats orga­nit­za­des per amb­dues enti­tats adre­ça­des a la pro­mo­ció de la salut, conei­xe­ments i recur­sos per­què les per­so­nes grans puguin pren­dre les millors deci­si­ons res­pecte a la seva salut, la salut de la comu­ni­tat.

Aquesta tro­bada en la que hi ha par­ti­ci­pat en Josep Carné i Chon González, ens ha per­mès ana­lit­zar pro­jec­tes comuns que tin­guin com a objec­tiu afa­vo­rir la difu­sió i posar en valor de bones prac­ti­ques exis­tents en les cures, l'apo­de­ra­ment de la ciu­ta­da­nia, l'alfa­be­tit­za­ció per a la salut i la presa de deci­si­ons com­par­ti­des