acceptar
f
FATEC participa al debat de Betevé: Cada cop ens sentim més sols?
FATEC participa al debat de Betevé: Cada cop ens sentim més sols?  /  FATEC
PHOTOS
FATEC participa al debat de Betevé: Cada cop ens sentim més sols?  /  FATEC
FATEC participa al debat de Betevé: Cada cop ens sentim més sols?  /  FATEC
El passat 17 d'abril de 2026, Betevé va emetre un debat sobre la soledat no volguda dins del programa Plaça Oberta, conduït i presentat per Bernat Martínez, en el que va estar invitat a participar-hi la FATEC a través del seu president, Josep Carné.

En aquest espai de reflexió hi van intervenir Montse Cerdàn, doctora en Psicologia i professora degana de la Universitat de Barcelona; Javier Vázquez, psicòleg general sanitari i expert en depressió i conductes addictives; Júlia Ariño, responsable de Barcelona de la Joventut Comunista de Catalunya; i Josep Carné, president de la Federació d'Associacions de Persones Grans de Catalunya (FATEC).

La presència de FATEC en aquest debat va permetre aportar la veu i la realitat de les persones grans davant una problemàtica creixent com és la soledat no desitjada, una situació que afecta especialment els col·lectius més vulnerables.

Durant el programa es van compartir reflexions sobre les causes i conseqüències de la soledat, així com la necessitat d'impulsar mesures de suport, acompanyament i sensibilització per fer-hi front.

Es pot veure el programa en el següent enllaç.